Màrqueting digital

Ideem la millor estratègia per millorar la teva presència en línia a través de diversos mitjans, com ara xarxes socials, SEM i SMM, creació de contingut i email màrqueting.

Xarxes socials:

Són plataformes que vinculen persones a través de la xarxa; una tendència innegable en el màrqueting digital a l’actualitat. És imprescindible, per tant, que la teva marca estigui present i es mantingui activa a les xarxes socials. A Nuwa creem estratègies de màrqueting a les xarxes socials i gestionem i dinamitzem la teva comunitat de seguidors.

SEM i SMM: 

Una altra via per conduir el teu públic objectiu al teu web és el màrqueting o publicitat als cercadors web. Aquesta acció és una manera de promoure un web a través de l’adquisició d’espais de pagament als resultats d’un cercador. Els cercadors més importants ofereixen la possibilitat d’anunciar-se als resultats de la cerca que siguin rellevants per al lloc web que es vol promoure. Aquest tipus de publicitat és molt interessant, ja que ens permet de segmentar en quines cerques volem aparèixer, de manera que tenim la possibilitat d’arribar al nostre públic objectiu amb relativa facilitat.

Gestió de continguts (branded content): 

És un dels aspectes més fonamentals del màrqueting digital. A Nuwa creem i gestionem continguts digitals que milloren la presència de la teva empresa a la xarxa. Ens preocupem des de la creació de l’arquitectura web i la informació que s’ofereix a la pàgina, fins a la generació de continguts periòdics al blog o la secció d’actualitat del vostre web.

Email màrqueting: 

Es tracta d’un mètode de màrqueting directe que utilitza el correu electrònic com a mitjà de comunicació amb el teu públic, i que permet un alt grau de segmentació. Aquest tipus de màrqueting digital pot respondre a diversos objectius: millorar la relació amb els clients i fidelitzar-los, guanyar nous clients o recuperar clients passats, fer arribar les notícies de l’empresa als clients i col·laboradors, etcètera. Des del punt de vista legal, és molt important que el receptor hagi autoritzat l‘ús de la seva adreça de correu electrònic per fer-li arribar aquest tipus de comunicacions, de manera que cal ser molt curós amb la gestió de les bases de dades de subscriptors.

Vols que creem un pla de màrqueting digital a mida per a la teva empresa?

Parlem-ne!

Descobreix com ho fem realitat

SENS DUBTE, UNA AGÈNCIA ES DEFINEIX PELS SEUS TREBALLS

Serveis

ELS NOSTRES SERVEIS

Automatització de màrqueting

Desenvolupament web

Màrqueting digital

Inbound màrqueting

Ecommerce

Posicionament web SEO

Analítica web