BLOG

Blog

e-commerce-snack-gods

Snack Gods

Disseny i desenvolupament de l'e-Commerce

Avui volem explicar-vos un dels nostres darrers projectes: el web de Snack Gods. Es tracta d’un e-commerce de venda de snacks saludables que hem dissenyat i desenvolupat des de Nuwa.

En aquest web trobareu un gran nombre de productes saludables aptes per a tot tipus de dietes i condicions: ecològics, paleo, sense sucre afegit o refinat, sense gluten o lactosa, vegetarians, vegans… Aquest és un dels grans reptes als quals ens hem enfrontat a l’hora de plantejar l’arquitectura web: dissenyar l’espai de compra per tal que hi estiguin representades totes les categories, tipus i marques de producte que ofereix l’e-commerce. Per donar resposta a aquesta necessitat, vam generar un sistema de filtres acumulatius que permet la visualització de productes  que compleixin tots els requisits que marqui el visitant.

L’estructura del web també inclou un blog. Donada la naturalesa d’aquest e-commerce, un blog serà útil per donar informació sobre els tipus de productes i sobre l’estil de vida saludable que suposa el consum d’aquests articles, tot relacionat amb aquest entorn natural i ecològic. A més, el web conté un apartat de preguntes freqüents ja que és un e-commerce d’un àmbit molt especialitzat. En aquesta secció es poden trobar preguntes relacionades amb l’empresa, els productes i formes de pagament online, totalment útils per a l’usuari. L’aplicació d’aquests dos apartats mostra el web més proper als seus usuaris proporcionant-los informació sobre el sector que els envolta.

Una de les característiques estrella del web de Snack Gods és el seu sistema de compra, que ens permet realitzar compres periòdiques de manera automàtica a partir d’un mode d’emmagatzematge de la selecció de productes. Així, es pot realitzar la compra periòdicament, sense haver de seleccionar cada cop els mateixos productes que desitgem, ja que la llista d’articles ja estarà creada. Aquest sistema permet als usuaris obtenir els seus productes d’una manera més còmoda i ràpida.

Un disseny actual i usable

El disseny del web és un reflex de la filosofia Snack Gods: veiem que és un disseny actual i net, que compta amb una petita gamma de colors que caracteritzen la seva imatge. D’aquesta forma pretén prioritzar la imatge i la usabilitat del web, per tal que l’experiència de l’usuari sigui totalment positiva. També cal destacar que és una pàgina web responsiva que, com ja vam esmentar en aquesta entrada del nostre blog, és una propietat de total importància pel posicionament de qualsevol web.

A més, la seva imatge es mostra propera envers als clients, fet que recolza l’essència dels seus productes: són ecològics i naturals, així com ho són les persones que consumeixen aquest tipus d’aliments. Per tant, veiem que Snack Gods es dirigeix a un públic saludable a qui li agrada cuidar-se i que prioritza no només el seu benestar personal, sinó que també el benestar ambiental. En aquest sentit, vinculem aquesta naturalesa dels productes i del target amb el claim de la marca Natural & Healthy.

Food to glow

En aquesta línia, trobem els tres missatges centrals que caracteritzen els targets de Snack Gods. Food to glow, que ofereix una línia de snacks per persones que desitgen cuidar la seva salut. Food to thrive, per a persones que necessitin productes amb més nivell nutricional per créixer o desenvolupar-se; i per últim, Food to win, per a persones més actives i esportistes que necessiten productes per optimitzar el seu rendiment físic. 

Com veieu, aquest projecte consta d’una creació d’un e-commerce molt especial i concret on la innovació i la originalitat prenen part del conjunt del web. Cada una de les peces que el composen han estat pensades i elegides amb molta cura tot creant aquest resultat final. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Artícles relacionats

nou-packaging-per-mas-del-clos

02 Octubre 2015

Un packaging exclusiu per a un envàs únic

Nou packaging per Mas del Clos

muntanyes-de-prades

30 Agost 2015

Muntanyes de Prades

Creació del Microsite

oli-4-1

17 Març 2015

Oli 4

Imatge, packaging i web